Magyar designer csapta le a legújabb autók tetejét
Mutatjuk, hogyan néz ki egy nyitott tetős Toyota GR 86, illetve új Peugeot 308.
Mutatjuk, hogyan néz ki egy nyitott tetős Toyota GR 86, illetve új Peugeot 308.
Hamarosan hivatalosan is leleplezik a puttonyos új 308-ast, vázoljuk, hogy körülbelül hogyan néz majd ki.
Friss dizájnnal, megújult i-Cockpit műszerfallal és modern hibrid hajtással támad a VW Golf francia riválisa.
A francia gyártó kompakt modellje egyre korosabb, ezért most újból felvarrták a ráncait.
A Peugeotnál már javában folyik egy új izmos kompaktautó fejlesztése. 300 lóerőnél mindenképpen többre számíthatunk.
Közel két hónappal a hivatalos premier előtt már látható, milyen lesz a megújult francia kompakt.
Az év kifejezése állítólag az "aputest", ami elvileg arra vonatkozik, hogy ötszázalék testzsír és 40 felett is lehet sportos valaki. Ennek elég találó analógiája a Peugeot 308 GT. Egy 205 lóerős, nem túlgyúrt kompakt, amelynek viszont egyáltalán nem kell szégyenkeznie, ha valakivel ki kell állni meccselni.
A franciák kompakt modellje megérdemelten zsebelte be az idei Év autója címet, azonban mindig akadnak kételkedők. A kombi változat elegáns megjelenéssel, kibővült helykínálattal és a kategória egyik legnagyobb csomagterével győzne meg. Benzines- és dízelmotorral is vezettük.
A kompakt kategóriában tavaly megjelent egyik legerősebb újdonság a 308-as után most itt a kényelmesebb családi kivitel is.
A Peugeot 308-as nem füllentett, amikor fedélzeti számítógépén 4,8 literes átlagfogyasztással kérkedett. A takarékos vezetés nem jelentett hátrányt a forgalomban, a 112 lóerős dízel halad, ahogy kell, a kocsi ráadásul bitangul szép. És megy, és megy…ki a világból.
A 308 Racing Cup egy vérbeli pályaversenyautó masszív szélesítésekkel, gigantikus méretű hátsó szárnnyal és kihegyezett 1.6 literes versenyblokkal.
Az új Volkswagen Golf R és a szintén teljesen új Honda Civic Type R is ebben a ligában játszik. Kiszolgálják a márkák a nagy teljesítményre vágyó, pénzes, fiatal közönséget.
Ha az, az irány, hogy a kisebb sportos autókban is egy elektromotor adja a plusz löketet – á la LaFerrari - akkor csak bátorítani tudjuk az ilyen megoldásokat.
A GT felszereltségi szint a legerősebb dízel vagy benzines motor mellé áthangolt futóművet, vagány optikai csomagot és rengeteg extrát kínál.
Huszonkét országot képviselő újságírókból álló zsűri a Peugeot 308-nak ítélte a „Car of the Year 2014” címet. Mi tagadás, a francia autóiparnak szüksége volt egy ilyen elismerésre.
Bármennyire nem divatos kontinensük mostanság az autógyárak körében, vannak olyan szegmensek, amelyekben nem lehet alibizni. Ilyen a kompakt autóké. A VW Golf, a Ford Focus mellé a franciák most odatették a Peugeot 308-at.
A 270 lóerős 308 R egyelőre csak prototípusként létezik, de szinte borítékolható a sorozatgyártása.
A franciák kompakt modelljének hivatalos bemutatója csak a szeptemberi Frankfurti Autószalonon várható, ezért is érdekes, hogy több helyen is felbukkant.
Bemutatkozott a francia márka 308-asának második generációja, amely hatékonyságban, dinamizmusságban és minőségben ígér fejlődést.
Alig pár nappal a hivatalos bemutató előtt lettek láthatók képek az új kompakt autóról, a 308-asról.